Friday, August 13, 2010

di awl ramadhan yg dberkati

firsty...
impian aku nk ade lesen kete b4 puase taun ni hampa sgt....
tp xpe..u still have chance mali..ol da best....
mummy marah laa....hehe..tp ayah cool kte xpe try lagi...
knpe ayh?mau blikn sy kereta ye...ngeee

hari pertama puase...*tp sbnrnye xpuase tau*ngehhh hampeh malin~

mak xde nk kejut bgun sahur..mak dkmpung halaman...
touching jgk la...tp how about u dearest sister..mina?kak ngah?sahur ape?sdp x?mst xhepi jgk kn...kesian mak mst tringtk anak2 die mse sahur or buke nnt....

mummy...ill b back soon...!peduli ahhhhhhh...
wlaupun xpose tp still nk ngidam mkn yg best2..sbb klau kt umh mak aku tnye nk mkn ape..then mak msk ikot kgemaran ktorg...uwaaaaa touching lagi....
awal puase mst la nk yg sdp2 je kn...
dumh sewa....kwn2 msk lauk sardin n sayur tomyam...sy mkn dgn selera...

kak ngah buke nasi greng..mina?xtau...mak?xnk kol mak n of course la touching lg nnt...

ok hari kdua puase...lantak la dgn claz yg brderet tuh...bukn aku focus sgt..huhu..
yg aku kejar kol 5 aku tau aku da dlm bas...

yehhh dlm bas da....tdooooooo bgun mkn roti tok buke...
mkn mcd sme jia....melantakkkkk bgai malin ye..byk duit kauu kan...

dkediaman rasmi mummy n daddy....
trlepas bgun sahur...kol7 trjge tgk mak kt luar..'makkk..xbgun sahur ke?
mak kejut ko xbgun pon..." eh yke?huhu..

nk buke ape nih?nasi aym!!
~mak xsmpai hti nk msk sdp2..kesian kt ank2 mkn ape la agknye~
touching lg aku...mummy...love u!


sekiannn....to b contiue............

No comments:

Post a Comment

COPYRIGHT BY AMARLEENA SAHAJA EMPUNYE