Wednesday, July 20, 2011

ayah sudaa pulang...


ok pagi td mak da ckp ayh bole balik...

ayh still xbole buat operation lagi sbb batu krng da jatuh ke uriter n kuar dri buah pinggang...n doktor just bole buat masokkan tiub dlm saluran uriter utk saluran lebih lancar n batu x brgerak ke mane2 lagik...hahh lebih kurng mcm tuh laa kan...sbb mst bilik bedah penuh kn skrng kne tnggu lagi...

n 12hb sept nnt ayh baru bole buat operation lagik skli melalui salur kencing...hah mcm tu kot...!hhaha ...

ayh da cht dri spital pon td ayh yg drive bile smpai umh die angkt barang die sndrik n aku smbung ahh tdo...eh x lahh tlg2 angkt sikit2 aje...hehe...bykk brng yooo 9 hari...ade laa bekas
tebuk n bekas bius kt blkng ayh tuh...

hahh cht kn sbb jap lagi ayh nk pegi KILANG ok!ni siap online selambe yelahh gian da lame xbace brite kot ...tgk ahh mcm tuh skalikkk!hahhh aku xkesah laa ape jadi,tp tang mak bebel kt ayh tu xmenahan kan...wahahaha...xpelahh ayh mane laa reti dudok rehat mcm itu aje...aku aje mls...ok aku jd suri rumah mmg akurse bdn kurus laa mop sane sini cuci bilik air sume...makaihhhh rajinn tetbe...ni mak da balik ok mls balik ahhh...hahah

brg2 dri spital sume byk laa kene bwk balik lame kn bertndang kt wad :




*ni mak beli utk ayh minum2 biar kenyang ok msti laa ade lebih utk kami bersahur nnt xpayah beli lagik wahaha*






* ni aku belikan mak utk lap2 muke die smpnjngjage ayh wahh last2 aku amek balik lahhh xpayah beli lagi haha siot*




*ni lebih2 buah2han sedare mare yg dtg tgk ayh,mak ckp td da bg sikit kt org2 spital,ni byk lagi kot..haa kn da ckp sedare mara sume baik hati kn bwk mcm2 kan *


so, 12hb 9 nnt ayah akn buat 1 lagi operation utk keluarkan batu itu ok...doa2 dipermudhkn semua nnt2...nk tau 1 lagi bnde sedih sikit x,kn musim raye tarikh tuh, n apis busuk adik aku UPSR 13hb pulak tuh, n mina n kak ngah da masok u pulak, n aku akn masuk sem dlm 19hb...wahhhhhhh mcm mane?permudhkan laa semua...aaaminnn....=)

klau nk tau lebih detail regarding ayah punye sakit u can read my adik's blog okehh...http://hawamawar.blogspot.com/

thnkz kwn2!

ok pembetulan! mengikut kat cni..http://istudent.uitm.edu.my/stp/stud/approved-academic-sessions-2011-2012.pdf aku masok adalah 12hb jugak...SEKIANNNNNNN...!

No comments:

Post a Comment

COPYRIGHT BY AMARLEENA SAHAJA EMPUNYE